Akkurat nå er klokka i Guayaquil:



onsdag 9. januar 2008

Fremme i Ecuador!

Nå er jeg i Ecuador!
Litt sent pip her, men litt problemer med internettilkobling, men nå er jeg på nett. Noen ord som beskriver de første dagene:
Klamt, varmt, mye informasjon, nye fjes, andre siden av Atlanteren(langt unna gitt), spansk? regntid, interessant busstur...
Turen ned gikk greit. Måtte løpe både i Frankfurt og Caracas for å rekke det neste flyet, litt stress, men spennende:) Bagasjen min rakk ikke flyet, så den venter jeg på enda....jeg ankom Casa Alianza nøyaktig et døgn etter pappa og jeg begynte å kjøre fra Ottestad, så det var en lang dag. Men Lufthansa gjorde det til en fin dag.
Her på Caza er det allerede noen volontører som bor, selv om de fleste av mitt "kull" kommer de neste dagene. Jeg bor på et 4-manns rom, og kan jo si at det er helt ok med AC:p
Dette var et lite livstegn, så mer kommer, blant annet kameraledningen er i sekken...
Vel fremme, langt borte, mye spansk som må læres, nye mennesker som jeg må bli kjent med, og venting på bagasjen.
Kort oppsummert: jeg kommer til å trivs!
_kristian

6 kommentarer:

Anonym sa...

Sjef, da er det bare vente på bagasjen. Alltid sykt stress første tiden man er på et nytt sted, men dette takler du fiiiint! Vi snakkes, Kristian!

David Aasen sa...

Godt å høre.

Anonym sa...

Hei Kristian!
Godt du er vel fremme:)
Gleder meg til mer uppdates og ikke minst biilder.
Vi snakkes.
anders

Torbjorn sa...

Hei Kristian, dette har du godt av. Du trenger litt motgang, fint å komme ut av mors armkrok!! Håper likevel at du har det bra, hilsen Caroline, Thomas (middagsgjester) og Torbjørn

Jenny Therese Korsnes Aasen sa...

Spennende! Gleder meg til å høre mer:)

Martine sa...

godt, kristian! adios!