Akkurat nå er klokka i Guayaquil:



onsdag 23. januar 2008

....Puerto Lopez....




Helgen ble tilbrakt i denne lille og idylliske fiskerlandsbyen ved Stillehavet. Vi var hele 18 stykker på tur og kosa oss fælt. Tok over hostelet vi bodde på, og allsangfaktoren var høy:) Buss frem og tilbake, en kulturopplevelse i seg selv, morro, eller kanskje heller interresant.
Puerto Lopez var en flott liten plass, stille og godt med en innbydende strand. Vi koste oss virkelig og nøt lufta og havet som ikke er helt som det vi har her i Guayaquil.
Ellers så har jeg vært rimelig hot etter vi kom tilbake. På søndag fikk huden min for første gang hilse ordentelig på sola under ekvator, og det ble et hett møte..(ja, jeg smørte meg til alle de som tenker; idiot, men bare ikke nok:p).
Så huden min drikker after sun, men det går vel over, og jeg har blitt en erfaring rikere...

Livet er fint- chévere!

Rød? Nei, det har vi ikke sett....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med ny solerfaring! Jeg ler godt.

David Aasen sa...

Et smekk på ryggen hadde gjort seg.