Akkurat nå er klokka i Guayaquil:



onsdag 23. april 2008

Personlig eiendel meldes savnet

I helga var jeg på et sted som kan være med i samlingen av steder som gir sterke assosiasjoner til Paradis. Og som alle vet var jo Eva og Adam nakne i Paradis helt i begynnelsen. Og jeg, som dem, tenke jo at å være naken på et slikt sted måte jo være helt naturlig, så det måtte prøves ut. I et «Kodakmoment», til ære for fotografen, skulle jeg stå der(senere viste det seg, å gli...) og vise min blanke bakdel, med de idylliske omgivelsene.

Takk og pris merket jeg at buska ikke natrulig ville ned, og måtte virkelig kjempe for å gjøre det «naturlige». I et sjeldent øyeblikk av dårlig timing, gled buska ned, la seg rundt anklene, og ja, der kom dagens største bølge, vælva meg over ende, og ja, tjohei; der slutta den felles historien for badebuska og meg. 

I en blanding av et øyebliks frustrasjon over «hva gjør jeg nå» og en rimelig god lattis, var dette en forfriskende opplevelse fylt med sand, frisk Stillehavsvann og rungende latter fra de andre som ble vitner til dette ufrivillige stuntet. Skal love deg at da var det lov å ha det morsomt på andres bekostning. Denne gangen meg:)

Ellers gleder jeg meg nå. Mamma og pappa kommer rett rundt hjørnet og skal være her i 14 dager. Det skal bli kjekt å vise de arbeidet mitt her nede, Misjonsalliansens arbeidsmåte og mange vakre og ulike steder av landet. De gamle skal få kjørt seg:p

Ønsk meg lykke til....

_kristian 

som bildet viser kommer min redning inn fra venstre flanke....

3 kommentarer:

David Aasen sa...

Det gjorde du med vilje - liker å vise deg fram, din slæsk.

Lykke til - blir gøy å få den eldre garde nedover :)

Jon Kristian sa...

Haha, dette var flaut Kristian!

Marie sa...

kristian du er helt utrolig morsom!
haha dette er gøy...for andre, tro meg når jeg sier at jeg vet hvordan det føles(...)